Dział Promocji i Marketingu
Zadania Działu Promocji i Marketingu:
1) prowadzenie zadań edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych,
2) inicjowanie i współorganizowanie akcji poboru krwi i kwalifikacji do Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej na terenie województwa lubelskiego,
3) opracowywanie rocznego i miesięcznego harmonogramu terenowych akcji poboru krwi i kwalifikacji do rejestru niespokrewnionych dawców szpiku na podstawie danych otrzymanych z Oddziałów Terenowych.
4) przygotowywanie materiałów promocyjnych, w tym prowadzenie strony www i mediów społecznościowych RCKiK,
5) prowadzenie i koordynacja działań promocyjnych we współpracy z Oddziałami Terenowymi w celu pozyskiwania nowych krwiodawców,
6) przygotowywanie stoisk promocyjnych, informacyjnych podczas imprez okolicznościowych,
7) prowadzenie portali społecznościowych,
8) współpraca ze sponsorami,
9) prowadzenie dokumentacji - podziękowań, listów, rekomendacji, dyplomów,
10) prowadzenie korespondencji z instytucjami, współorganizatorami promocji, organizatorami akcji honorowego krwiodawstwa,
11) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie: ilości pobranych i wydanych do lecznictwa donacji krwi i jej składników, wykorzystania mobilnego punktu poboru krwi, stanu magazynowego materiałów promocyjnych, z wykorzystania materiałów promocyjnych, z działalności RCKiK do Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Centrum Krwi i Instytutu Hematologii i Transfuzjologii,
12) prowadzenie magazynu materiałów promocyjnych otrzymanych nieodpłatnie.
13) nadzorowanie realizacji umów z dostawcami zewnętrznymi dotyczącymi materiałów promocyjnych,
14) udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej narzędzi promocyjnych.
15) przygotowywanie wniosków o odznaczenia dla honorowych dawców krwi.